User Avatar
Uncategorized

Programa „Stipri moteris“

10 weeks
All levels
0 lessons
0 quizzes
0 students

Treniruotės tinkamos moterims, kurios praėjo atsistatymo procesą arba jau yra sportuojančios savarankiškai!

Treniruočių įrašai „Stipri moteris“ išskirtiniai tuo, kad:

  • tai 12 skirtingų įrašų (po 4 savaičių koreguojamas svoris ir intensyvumas)
  • įrašai suderinti – puikiausiai tinka sportuoti 3 kartus per savaitę
  • įrašai yra suderinti tarpusavyje nuo pradžios iki pabaigos
  • įrašai parengti atsižvelgiant į moters fiziologiją ir kūno poreikius
  • įrašai parengti profesionalios moterų trenerės, atsistatymo specialistės Vaivos
  • pateikiama informacija remiasi mokslu ir naujausiomis žiniomis apie moterų judesį ir treniravimą.

Programos tikslas

Mūsų kūnas – tai ne atskiros dalys, o visuma, todėl neužtenka pasitreniruoti ir tikėtis, kad turimos disfunkcijos, problemos ar asimetrijos savaime susitvarkys. Būtina atsižvelgti į įvairius mūso kūno bei gyvenimo aspektus: laikyseną, kvėpavimą, giliųjų raumenų būklę, raumenų lankstumą ir mobilumą bei išorinius faktorius, tokius kaip gimdymas (vaginalinis vs cezaris) ar mityba.

Programos įranga

  • Programai reikalinga įranga: kilimėlis, mažas pilateso kamuoliukas, vid. kietumo mažas kamuolius (pvz. teniso), ilga elastinė juosta (gali būti tiek atvira, tiek uždara).
  • Kita rekomenduojama įranga: masažinis volas ir trumpų uždarų juostų rinkinys.
  • Jeigu įrangos neturite ne bėda, padėsime išsirinkti ir patarsime, kur ją įsigyti, arba galėsite išsinuomoti iš mūsų studijos.
No student enrolled.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Krepšelis0
Krepšelyje produktų nėra
Tęsti apsipirkimą