fbpx

Užsiėmimai

RYŠIO DIRBTUVĖS: MAMA IR KŪDIKIS

RYŠIO DIRBTUVĖS: MAMA IR KŪDIKIS

Ryšio dirbtuvėse pakviesime trumpam sustoti. Sujungsime teorines žinias ir jų interpretavimą pagal savo mažylio konkrečius poreikius ir savalaikę jo raidą. Atsigręšime į tai, kokios mintys ir jausmai mums neleidžia girdėti savęs, išgyventi savo ir savo mažylio ryšio unikalumo. Išsigryninsime tai, kokie savi jausmai prašosi būti pamatyti ir kaip juos nukreipti meilės, o ne baimės kryptimi. NAUJA CIKLO GRUPĖ vyks nuo spalio 4 d.

Tėvystės akademija – mokymai besilaukiantiems

Tėvystės akademija – mokymai besilaukiantiems

Tėvystės akademija – tai teoriniai ir praktiniai mokymai būsimiems tėvams. Programa specialiai paruošta taip, kad būtų aptarti svarbiausi dalykai laukimo, gimdymo ir vaiko auginimo pirmaisiais mėnesiais etape. NAUJA GRUPĖ nuo 2022 m. spalio 4 d.!

Darželinukų sveikata I Su gydytoja Igne Kairiene

Darželinukų sveikata I Su gydytoja Igne Kairiene

Vaikams pradėjus lankyti darželį sudažnėja mažųjų sirgimas. Vaikų ligų gydytoja, hematologė Ignė Kairienė online paskaitoje kalbės apie svarbiausius dalykus, kuriuos reikia žinoti prieš pradedant vaikui eiti į daželį ir jau lankant jį. ONLINE paskaita SPALIO 12 d.

Nėščiųjų mankšta

Nėščiųjų mankšta

Nėščiųjų mankšta – tai mediciniškai pagrįstų fizinių pratimų visuma. Atlikti moksliniai tyrimai patvirtina, jog kineziterapeutų sukurtos ir nėščiosioms vedamos mankštos palengvina nugaros ir dubens skausmą bei sumažina šlapimo nelaikymo tikimybę, stiprina raumenis, sąnarių raiščius, didina dubens sąnarių paslankumą, gerina tarpvietės raumenų kraujotaką bei elastingumą, mažina kraujo sąstovį venose, stiprina kraujagyslių sieneles ir taip užkerta kelią kojų venų išsiplėtimui ir hemorojaus mazgų formavimuisi, didina bendrą moters gerą savijautą.

Nėščiųjų ir po gimdymo mankšta ONLINE

Nėščiųjų ir po gimdymo mankšta ONLINE

Nėščiųjų ir po gimdymo mankštos su kineziterapeute Egle – sportuokite iš namų. Mankšta vedama transliuojant tiesiogiai iš grupės realiu laiku. Pagal poreikį galite užduoti savo klausimus. Taip pat yra galimybė įsigyti įrašus! Dėl įrašų kreipkitės info@vilkesnamai.lt

Mankšta po gimdymo

Mankšta po gimdymo

Mankštoje po gimdymo sustiprinsite dubens raumenis, pilvo preso raumenis bei palaikysite bendrą kūno tonusą. Į treniruotę galite ateiti su vaikeliu.

Šiuolaikinis baletas 1 klasė (2013-2015 m.)

Šiuolaikinis baletas 1 klasė (2013-2015 m.)

Šiuolaikinis baletas apjungia klasikinio baleto ir šiuolaikinio šokio technikas bei žavesį. Tai šokio stilius be griežtų rėmų. Nepriklausomai nuo šokėjo fizinių duomenų ir asmeninių savybių lavinama taisyklinga kūno laikysena, gracingumas ir muzikalumas, stiprinami giluminiai raumenys bei ištvermė, skatinamas kūrybiškumas bei saviraiška.

Treniruotė „Sveikas kūnas“

Treniruotė „Sveikas kūnas“

Kviečiame rytais prieš darbą pasirūpinti savo gera savijauta ir sustiprinti kūną. Užsiėmimą veda profesionali kineziterapeutė.

Vinyasa Flow Yoga

Vinyasa Flow Yoga

Vinyasa Flow Yoga – tai vienas iš populiariausių jogos stilių visame pasaulyje, kuriam įtakos turi tai, jog Vinyasa Flow pasižymi savo laisvumu, dėl to kiekviena praktika būna vis kitokia ir niekada nežinai, ko gali tikėtis atėjęs į užsiėmimą. Prisijunk!

Nėščiųjų mankštos ONLINE

Nėščiųjų mankštos ONLINE

Fizinė veikla nėštumo metu padeda sustiprinti kūną ir palaikyti gerą emocinę savijautą. Mankštos online – puiki galimybė sportuoti namuose tinkamu metu!

,,Žaidžiame baletą“ grupė (2018-2019 m.)

,,Žaidžiame baletą“ grupė (2018-2019 m.)

„Žaidžiame baletą “ šokių pamokos skirtos darželinukams. Siekiame, kad vaikai su šypsena susipažintų su baleto grakštumu ir taisyklingu judėjimu. Pamokos paremtos baleto, meninės gimnastikos judesiais, ritmikos pratimais ir judesio žaidimais.

Pilates po gimdymo

Pilates po gimdymo

Pilates mankštos principais besiemdamos pradėsime stiprėti iš pamatų. Užsiėmimų metu dirbsime su gileisiais raumenis, dubens dugnu, kūno balansu bei ištverme. Bandysime kartu pasiekti pusiausvyrą tarp lankstumo ir jėgos. Koncentruosimės į savo kūno pojūčius ir taip mažinsime kūne esančias įtampas bei sukilusį stresą. Taip pat skiriamas dėmesys probleminėms sritims, su kuriomis susiduria dažna mama: nugara, pečių juosta, apatinė nugaros dalis.

Ryto mankšta | Pilates

Ryto mankšta | Pilates

Treniruočių metodas tinkamas įvairaus fzinio pasirengimo žmonėms nuo paauglystės iki senyvo amžiaus. Body Control Pilates metodas yra protinė ir fizinė programa, kurios metu atliekami pratimai moko pakeisti kūno įpročius. Todėl reguliarus mankštinimasis padeda susigrąžinti taisyklingą laikyseną bei natūralius judesius. Pilateso užsiėmimo metu yra stiprinami gilieji raumenys, kūno balansas, ištvermė. Padeda pasiekti pusiausvyrą tarp lankstumo ir jėgos.

Šiuolaikinis baletas 0 klasė (2016-2017 m.)

Šiuolaikinis baletas 0 klasė (2016-2017 m.)

Šiuolaikinis baletas apjungia klasikinio baleto ir šiuolaikinio šokio technikas bei žavesį. Tai šokio stilius be griežtų rėmų. Nepriklausomai nuo šokėjo fizinių duomenų ir asmeninių savybių lavinama taisyklinga kūno laikysena, gracingumas ir muzikalumas, stiprinami giluminiai raumenys bei ištvermė, skatinamas kūrybiškumas bei saviraiška.

Praktinių užsiėmimų ciklas „Mažylių akademija“

Praktinių užsiėmimų ciklas „Mažylių akademija“

MAŽYLIŲ AKADEMIJA – tai 4 praktinių užsiėmimų ciklas mažyliams ir jų tėvams. Akademiją veda savo srities profesionalai, pasitelkdami mokslines žinias, savo kompetenciją ir praktinę patirtį, dirbant su vaikais. Užsiėmimų grupės skirtos vienodo amžiaus mažyliams, kas užtikrina galimybę mokytis ir augti vienodu tempu su efektyvia specialisto pagalba. Cikle bus pateikiamos teorinė informacija ir atliekama daug praktinių užduočių.
Pasibaigus vieno amžiaus grupės užsiėmimams bus organizuojama kito amžiaus mažylių grupė.

Kūdikių mankštos ir masažo užsiėmimai

Kūdikių mankštos ir masažo užsiėmimai

Prisilietimas ramina, prisilietimas gydo. Per prisilietimą pažįstame, suprantame, jaučiame. Kūdikiams ypatingai svarbus lietimas, jų glostymas, mamos artumas ir šiluma.

SEKMADIENIO KUKSANDO

SEKMADIENIO KUKSANDO

Kuksando – tai korėjiečių tūkstantmetė kūno lavinimo, kvėpavimo, meditacijos ir kovos menų sistema, ugdanti tvirtą, ištvermingą, kilnaus būdo, stiprios fizinės ir dvasinės sveikatos žmogų. Nuolatos praktikuojantis žmogus pajunta, kaip grįžta gyvybės energija, žvali nuotaika, nurimsta protas ir emocijos, traukiasi nemiga ir stresas. Kuksando remiasi senaisiais Rytų mokslais, kurie neprarado reikšmės iki šių dienų.

STIPRI KAIP MAMA | Atsistatymo programa moterims

STIPRI KAIP MAMA | Atsistatymo programa moterims

6 savaičių (+1 įvadinė) programa, skirta pagimdžiusioms moterims, nesvarbu, kiek laiko praėjo po gimdymo. Tai ne sporto programa, tai kūno, fizinio pajėgumo, mobilumo atstatymo po gimdymo programa. NAUJA GRUPĖ LAPKRIČIO 7 D.

MAMŲ SAVITARPIO PALAIKYMO GRUPĖ | Ryto mamų susitikimai

MAMŲ SAVITARPIO PALAIKYMO GRUPĖ | Ryto mamų susitikimai

Tai erdvė, į kurią gali ateiti kiekviena – tiek ta, kuriai šiuo metu reikia palaikymo, kuriai reikia erdvės kalbėti, pabūti, pajausti bendrumą, tiek ir ta, kuri nori duoti palaikymo ar pasidalinti savo patirtimis, išgyvenimais, jausmais. Šie ryto susitikimai pirmiausia bus vieta BŪTI. Kursime saugumą sau ir šalia esančiai mamai. Būsime, klausysime, išgirsime, kalbėsime, o jeigu norėsis – tylėsime. Būsime be jokio išankstinio nusiteikimo, lūkesčio ar reikalavimų sau. PIRMAS susitikimas RUGSĖJO 29 D.