Užsiėmimai

Tėvystės akademija – mokymai besilaukiantiems

Tėvystės akademija – tai teoriniai ir praktiniai mokymai būsimiems tėvams. Programa specialiai paruošta taip, kad būtų aptarti svarbiausi dalykai laukimo, gimdymo ir vaiko auginimo pirmaisiais mėnesiais etape. NAUJA GRUPĖ nuo kovo 31 d. ONLINE

Nėščiųjų mankšta

Nėščiųjų mankšta – tai mediciniškai pagrįstų fizinių pratimų visuma. Atlikti moksliniai tyrimai patvirtina, jog kineziterapeutų sukurtos ir nėščiosioms vedamos mankštos palengvina nugaros ir dubens skausmą bei sumažina šlapimo nelaikymo tikimybę, stiprina raumenis, sąnarių raiščius, didina dubens sąnarių paslankumą, gerina tarpvietės raumenų kraujotaką bei elastingumą, mažina kraujo sąstovį venose, stiprina kraujagyslių sieneles ir taip užkerta kelią kojų venų išsiplėtimui ir hemorojaus mazgų formavimuisi, didina bendrą moters gerą savijautą.

Nėščiųjų joga

Laukiantis joga ypač padeda atsipalaiduoti ir nuraminti emocijas. Subalansuoti kūną ir sustiprinti tuos raumenis, kurie bus reikalingi gimdyme. Joga leidžia atsipalaiduoti nugaros raumenis, pagerinti miego kokybę ir tuo pačiu padidinti darbingumą dienos metu. REGISTRACIJA: contact@aiyogafitness.com

Mankšta po gimdymo

Mankštoje po gimdymo sustiprinsite dubens raumenis, pilvo preso raumenis bei palaikysite bendrą kūno tonusą. Į treniruotę galite ateiti su vaikeliu.

Pilates/Joga moterims

Šie užsiėmimai grįsti pilates ir jogos principais, subalansuoti moterims. Treniruotėse akcentuojamas dubens dugno raumenų pajautimas, kvėpavimo svarba, giliųjų raumenų stiprinimas, kūno linijų dailinimas ir tempimo pratimai.

Iyengar joga su Eriku

Iyengar joga yra itin metodiška ir nuosekli. Ypatingas dėmesys skiriamas asanų/kūno padėčių atlikimo tikslumui ir lygiavimui.

Joga su Aiguste

Praktikoje daug dėmesio skiriama detalėms. Naudojami skirtingi jogos stiliai atsižvelgiant į mokinio poreikius. Pradedant nuo kvėpavimo pratimų iki įvairiausių jogos pozų.

Vakaro joga

Šri Šri joga yra ir švelni, ir galinga, ji sujungia skirtingų jogos kelių elementus, ypatingai Hatha jogos, sujungdama kūną, protą ir kvėpavimą į vieną suvokimą. REGISTRACIJA: yoga.kinezi@gmail.com

Funkcinės ryto treniruotės

Tai jėgos treniruotės, dirbant su savo kūno mase bei balanso kamuoliais, svareliais, gumomis treniruojame visą kūną pradedant nuo ištvermės ugdymo iki rankų, preso, juosmens, sėdmenų, kojų. REGISTRACIJA: narkute.zumba@gmail.com

Vaikų ir tėvų mankšta su kineziterapeute

Kineziterapinė mankšta – tai tinkamai parinktų pratimų programa adaptuota tiek prevencijai, tiek jau esamų problemų sprendimui. Užsiėmimo metu stiprinamas raumenynas, lavinamos fizinės savybės, teisingi sporto įpročiai, gerinamas širdies ir kraujagyslių sistemos darbas bei socialiniai įgūdžiai.

Relaksacijos metodų kursas

JŪSŲ PATOGUMUI sukūrėme šį meditacijų, kvėpavimo ir kitų relaksacijos metodų bei sąmoningumo lavinimo pratimų kursą, atsižvelgiant į tą faktą, jog dauguma žmonių neturi tiek laisvo laiko, kad galėtų kiekvieną dieną medituoti valandą ir ilgiau. Todėl skirsime kokybiškam restartui vos 30min.

Zumbini vaikams ir mamoms

Zumbini – tai programa mažiausiems (0-4m.), kurios metu vaikai susipažįsta su muzika, instrumentais, šokiu, judėjimu, kur ugdoma vaiko smulkioji ir stambioji motorika, kognityviniai, fiziniai gebėjimai. REGISTRACIJA narkute.zumba@gmail.com

Kūdikių mankštos ir masažo užsiėmimai

Prisilietimas ramina, prisilietimas gydo. Per prisilietimą pažįstame, suprantame, jaučiame. Kūdikiams ypatingai svarbus lietimas, jų glostymas, mamos artumas ir šiluma.

BODYMIND užsiėmimai besilaukiančioms

Terminas „Bodymind“ reiškia kūno ir proto sąveiką, jis naudojamas vakarietiškoje kūno psichoterapijos, holistinio gydymo, meditacijos tradicijoje.

Kai pradedame lauktis, apie gimdymą norisi kuo daugiau sužinoti. Intelektualinės žinios dažnai atneša ne tik ramybę, bet ir pasėja nerimą. Todėl svarbu atsigręžti į kūno išmintį, ugdyti savistabą ir gebėjimą atsipalaiduoti, kad į gimdymą leistumėmės pasitikėdamos savo kūnu