Sveika nugara I Treniruotė su kineziterapeute

Kviečiame rytais prieš darbą pasirūpinti savo gera savijauta, padėti nugarai ir ne tik.

Ši ryto mankšta skirta nugaros ir sprando skausmų prevencijai, liemeninio korseto giliųjų raumenų stiprinimui. Įtraukiami ir pratimai rankoms bei kojoms, pusiausvyrai, koordinacijai.

Dirbama su savo kūno svoriu bei pagalbinėmis priemonėmis. Pratimai atliekami įvairiose padėtyse: stovint, sėdint, gulint, keturpėsčia.

Mankštos pabaigoje visada atliekami tempimo pratimai, kurie apsaugo nuo raumenų skausmo kitą dieną.
Mankštos padeda ne tik iš naujo pažinti kūno galimybes, jų metu stiprėjama, mokomasi teisingo judėjimo.

Užsiėmimą veda profesionali kineziterapeutė Greta Kardokaitė.

Treniruotės vyksta nedidelėje grupėje – daug asmeninio dėmesio, jog visi pratimai būtų atliekami taisyklingai.

Mankštos trukmė – 50 min. Pasportuojame, pasivaišiname kava, arbata ir keliaujame į darbus.

Ateik ir pajausk , o Tavo kūnas ilgainiui tikrai padėkos.

Treneris