fbpx

STIPRI KAIP MAMA | Atsistatymo programa moterims

Tai 6 savaičių programa, skirta pagimdžiusioms moterims, nesvarbu, kiek laiko praėjo po gimdymo. Tai ne sporto programa, tai kūno, fizinio pajėgumo, mobilumo atstatymo po gimdymo programa.

Visapusiška. Išsami. Saugi. Duodanti rezultatų.

Programą sudaro:
(i) specializuotų pratimų sekos kiekvieną dieną (42 dienos):
– baziniai kvėpavimo pratimai
– pratimai, skirti dubens dugno atpalaidavimui
– 6 skirtingų lygių treniruotės pilvo ir dubens dugno raumenims
– 3 mobilumo treniruotės
– 1 miofascialinio raumenų atpalaidavimo treniruotė
– 2 treniruotės, skirtos stiprinti dubenį supančius raumenis
– 2 viso kūno treniruotės
– 1 HIIT (didelio intensyvumo intervalinės) treniruotė
(ii) 6 online treniruotės (kas savaitę) (mobilumo ir HIIT treniruotės);
(iii) 10 mokomųjų video su aktualia informacija apie kūną po gimdymo video įrašų formatu: diastazė, dubens dugnas, funkciniai judesiai ir kt;
(iv) galimybė bet kuriuo metu konsultuotis su trenere, siųsti jai pratimų formos video ir gauti komentarus bei pataisymus
(v) kiekvienos dalyvės asmeninė kūno būklės analizė
(vi) sudarytas pratimų grafikas optimaliems rezultatams
(vii) galimybė sportuoti Jums patogiu metu ir treniruočių metu judėti sau tinkančiu tempu
(viii) Facebook grupė, kurioje bus galima klausti, palaikyti viena kitą, dalintis aktualia informacija bei rezultatais
(viii) elektroninė “Stipri kaip mama” knyga su programos aprašymu bei aktualiausia informacija

PROGRAMOS TIKSLAS
Mūsų kūnas – tai ne atskiros dalys, o visuma, todėl neužtenka pasitreniruoti ir tikėtis, kad turimos disfunkcijos, problemos ar asimetrijos savaime susitvarkys. Būtina atsižvelgti į įvairius mūso kūno bei gyvenimo aspektus: laikyseną, kvėpavimą, giliųjų raumenų būklę, raumenų lankstumą ir mobilumą bei išorinius faktorius, tokius kaip gimdymas (vaginalinis vs cezaris) ar mityba.

Pilvo ir dubens dugno raumenų reabilitacija yra nepaprastai svarbi mūsų kūno atstatymo dalis po gimdymo. Kodėl?
– Padeda su diastazės gyjimu
– Jei diastazės nėra, pegerina giliųjų pilvo raumenų funkciją
– Atstato dubens dugno raumenų funkciją (tai gali reikšti geresnį lytinį gyvenimą, disfunkcijų, kaip šlapimo nelaikymas, pašalinimą ir kt)
– Sumažina nugaros skausmą, atsiradusį nuo nusilpusių pilvo raumenų, blogos laikysenos ar vaiko maitinimo/nešiojimo pozicijos;
– Paruošia kūną intensyvesnėms treniruotėms
– Padeda pajusti savo kūną ir išmokti geriau jį valdyti
– Suteikia pasitikėjimo savimi ir motyvacijos
– Duoda fizinių ir estetinių rezultatų

Programos dalyvės kiekvienos dienos ryte gaus pratimų video, kuriuos turės atlikti tą dieną. Todėl siūlome formuoti įprotį ir pasiskirti dienoje konkretų laiką, kuomet atliksite pratimus – taip nebus praleidžiami kasdieniai užsiėmimai. Kiekviena diena svarbi!

Programai reikalinga įranga: kilimėlis, mažas pilateso kamuoliukas, ilga elastinė juosta (gali būti tiek atvira, tiek uždara).
Kita rekomenduojama įranga: masažinis volas ir trumpų uždarų juostų rinkinys.
Jeigu įrangos neturite – ne bėda, padėsime išsirinkti ir patarsime, kur ją įsigyti, arba galėsite išsinuomoti iš mūsų studijos.

Programą veda VAIVA BERTAŠIŪTĖ – nėščiųjų ir pagimdžiusių moterų korekcinių pratimų (Pre&Postnatal Corrective Exercise Specialist) ir diastazės bei pilvo raumenų specialistė (Pre&Postnatal Diastasis and Core Consultant) bei sertifikuota grupinių užsiėmimų trenerė.

KAINA: 6 savaičių mankštų ir mokomoji programa – 84 eur. (savaitė 14 eur.)
DATA: nauja grupė nuo kovo 1 d.
Prie programos galima prisijungti bet kada.
Registracija ir klausimai: registracija@vilkesnamai.lt
Tel. +370 67082111, +370 61576707