fbpx

Pilates po gimdymo

Po nėštumo kiekvienos moters kūnas pasikeičia. Dalis moterų po gimdymo patiria šlapimo nelaikymą, sumažėjusį lytinį jautrumą, skausmus įvairiose kūno vietose, o kur dar padidėjusios ir jautrios krūtys, pilnos pieno… Nors daugeliui ir norėtųsi pajudėti, tačiau į visiems pritaikytas ir nespecializuotas treniruotes eiti yra nejauku.

Pilates mankštos principais besiemdamos pradėsime stiprėti iš pamatų. Užsiėmimų metu dirbsime su gileisiais  raumenis, dubens dugnu, kūno balansu bei ištverme. Bandysime kartu pasiekti pusiausvyrą tarp lankstumo ir jėgos. Koncentruosimės į savo kūno pojūčius ir taip mažinsime kūne esančias įtampas bei sukilusį stresą. Taip pat skiriamas dėmesys probleminėms sritims, su kuriomis susiduria dažna mama: nugara, pečių juosta, apatinė nugaros dalis.

Užsiėmimų metu jūsų lauks tokios pačios moterys, suprantančios, ką patiriate. Sups draugiška aplinka jūsų mažyliui, kad jums būtų jauku ateiti kartu.

Prieš pradėdamos sportuoti, būtinai pasitarkite su savo gydytoju, kuris patars, kada būtų galima pradėti mankštintis. Moterys, gimdžiusios sklandžiai ir po gimdymo neturėjusios komplikacijų, gali pradėti jau antrą savaitę po gimdymo.