Pilates/Joga moterims

Pilates/Joga moterims – tai sąmoningo judesio užsiemimai moters sveikatai ir grožiui puoselėti.

 
Moters kūnas skiriasi nuo vyriško savo sandara, tad ir judesys šiam kūnui kiek kitoks. Pagrindinis dėmesys užsiemimų metu skiriamas giliųjų raumenų tonusui, stuburo sveikatai ir dubens dugno raumenų aktyvavimui. Užsiemimų metu atliekami pratimai moters sveikatai, laikysenai, tam tikrų organų veiklai gerinti ir hormoninei sistemai balansuoti. Papildomas dėmesys skiriamas moteriškoms kūno linijoms dailinti – šlaunims, sėdmenims, pilvo, krūtinės sričiai.
 
Užsiemimų tikslas – puoselėti moters sveikatą ir grožį, atkuriant raumenų balansą ir tonusą.
 
Užsiemimų metu:
 
  • mokomės pajausti, aktyvuoti dubens dugno raumenis ir integruoti šiuos raumenis į atliekamus pratimus;
  • laviname giliuosius kūno raumenis;
  • atkuriame taisyklingą laikyseną ir natūralius judesius;
  • tobuliname moteriškas kūno linijas;
  • mokomės mylėti savo kūną ir pasitikėti juo.
Treniruotės vyksta nedidelėje grupėje, tad kiekvienai skiriamas asmeninis dėmesys ir priežiūra.

Treneris

Miglė Širinskaitė
Treniruotėse akcentuoju dubens dugno raumenų pajautimą, kvėpavimo svarbą, giliųjų raumenų stiprinimo, kūno linijų dailinimo ir tempimo pratimus. Vadovaujuosi "Body & Mind" pagrindais - sąmoningas judesys, tai meditacija, balansuojanti kūną ir mintis. Skatinu save ir kitus įsiklausyti į kūno poreikius ir pojūčius, ne tik taisyklingai atlikti pratimus, tačiau iš užsiemimo pasiimti pozityvų nusiteikimą, geras emocijas, naujus potyrius.