Praktinis pasiruošimas gimdymui: pozos, kvėpavimas, resursai

Kviečiame besilaukiančias į jau gerai žinomą jungtinį Bodymind užsiėmimą – praktinį pasiruošimą gimdymui. Seminaro metu praktiškai išbandysime įvairias kūno padėtis sąrėmiams ir stangoms, ieškosime savo unikalaus kvėpavimo ritmo, pamėginsime, kaip jaučiasi stūmimas. Taip pat pažvelgsime į savo vidų meditacijoje.

Kai pradedame lauktis, apie gimdymą norisi kuo daugiau sužinoti. Intelektinės žinios dažnai atneša ne tik ramybę, bet ir pasėja nerimą. Todėl svarbu atsigręžti į kūno išmintį, ugdyti savistabą ir gebėjimą atsipalaiduoti, kad į gimdymą leistumėmės pasitikėdamos savo kūnu.

BODYMIND užsiėmimas sudarytas iš kelių dalių:

1) „Gimdymo pozos“
Išgirsime šiek tiek teorijos apie dubens kaulus, jų judėjimą ir vaikelio kelią link gimimo. Mėginsime pajusti dubens kaulų mobilumą, bandysime judesius ir pozas, kurie tinka sąrėmių metu. Susirangysime į tradicinę stangų padėtį ant nugaros ir išmėginsime mažiau tradicines padėtis. Kaip jaučiuosi patogiausiai?

2) „Gimdymo kvėpavimas“
Kiekviena ieškosime atsakymų, koks kvėpavimas mane labiausiai atpalaiduoja ir ramina, kodėl išvis kvėpavimas yra svarbus gimdyme. Ar iš tiesų egzistuoja „teisingas kvėpavimas“? Kaip kvėpuoti stangų metu? Koks kvėpavimas padeda stumti? Kaip reikėtų „iškvėpuoti“ ir „nestumti“? Ką reikėtų žinoti apie dubens dugną stangų metu? Gimdymas ir garsas: padeda ar trukdo?

3) „Gimdymo meditacija“
Ramus, gilus, jautrus užsiėmimas. Būsime su savimi, savo kūnu ir su vaikeliu. Vaizdiniais bandysime prisiliesti prie subtilaus kūdikio pasaulio įsčiose. Kitoje meditacijoje mintyse praeisime visą kelionę nuo pirmųjų sąrėmių iki gimimo. Kaip iš tiesų jaučiuosi galvodama apie gimdymą? Kas man kelia nerimą ir kaip galiu sau padėti?

4) „Svarbiausi gimdymo akcentai“
Į ką reikėtų atkreipti dėmesį atskirais gimdymo etapais, kaip parengti gimdymo planą, kokia yra įprasta rutina ligoninėje. Užsiėmimų mokytoja dula Vilma dalinsis savo patirtimi iš dulos darbo ir aptarsime jūsų klausimus.

APIE MOKYTOJĄ:

BODYMIND užsiėmimus veda mokytoja Vilma Kraelskaitė – 3 vaikų mama, dula ir kūno ir judesio terapeutė. 2017 m. baigė integruotos kūno ir judesio terapijos studijas JK IBMT instituto Vilniaus programoje. Nuo 2011 m. veda užsiėmimus moterims, kurių pagrindinis tikslas – atkurti ryšį su savo kūnu, išmokti juo pasitikėti.

Daugiau informacijos apie Vilmą jos šiltame tinklapyje www.pilnagyvybes.lt.

Užsiėmimuose jauskimės patogiai – apsirenkite laisva, judesių nevaržančia apranga (tinka sportinė lengva apranga).

Užsiėmimų trukmė 3-3,5 val. su trumpa pertrauka.

DATA: 2019-11-29 (penktadienis)
LAIKAS: 12.30-15.30 VAL.
KAINA: 39 EUR/asm.
KUR: Studija “Vilkės namai”, Lakūnų g. 24, Vilnius (Ogmios miestas, Laisvalaikio terasa, antras aukštas)

REGISTRACIJA:
registracija@vilkesnamai.lt arba
Vietų skaičius ribotas.

DĖMESIO!!!! Vieta rezervuojama tik apmokėjus už seminarą.

Mokėjimo duomenys:
MB Vilkės Namai
Sąskaitą: LT303500010002423135,
Juridinio asmens kodas: 304422977,
Paskirtis: pasiruošimas gimdymui 11-29

Dėl papildomos informacijos:
info@vilkesnamai.lt, 867082111, 861576707

Dalyvavimui rezervuojama vieta atlikus pavedimą. Vietų skaičius ribotas. Gavus apmokėjimą, Jūsų registracija yra automatiškai patvirtinta. Pinigai už renginį gali būti grąžinti tik tuo atveju, jei renginys atšaukiamas ar nukeliamas dėl organizatoriaus kaltės.

REGISTRACIJA

Turit klausimu? Skambinkit tel. 867082111, tel. 861576707
arba rašykite info@vilkesnamai.lt

Praktinis pasiruošimas gimdymui: pozos, kvėpavimas, resursai

39.00

Išvalyti
Produkto kodas: N/A Kategorija:

Aprašymas

Kviečiame besilaukiančias į jau gerai žinomą jungtinį Bodymind užsiėmimą – praktinį pasiruošimą gimdymui. Seminaro metu praktiškai išbandysime įvairias kūno padėtis sąrėmiams ir stangoms, ieškosime savo unikalaus kvėpavimo ritmo, pamėginsime, kaip jaučiasi stūmimas. Taip pat pažvelgsime į savo vidų meditacijoje.

Papildoma informacija

Bilietai:

1 asm.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Praktinis pasiruošimas gimdymui: pozos, kvėpavimas, resursai”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *