Užsiėmimai

Body Control Pilates

Body Control Pilates – tai lėti, taisyklingai atliekami, tolygaus tempo judesiai skirti sustiprinti savo giliuosius (stabilizuojančius) raumenis, pagerinsite laikyseną ir pagilinsite supratimą apie tai, kaip jūs judate.

Not perfect. Kuno poilsio praktika

Su didele šiluma kviečiu į praktiką moterims, kur tiesiog pailsėsim, pakvėpuosim, visiškai lengvai pajudinsim sustingusį kūną ir paklausysim jo, pamedituosime ir nors kiek pritildysim vidinį “triukšmą”. Ir jeigu nors lašelį pasijusi geriau, lengviau, šviesiau- tai jau bus MŪSŲ pasiekimas.

Kvėpavimo, meditacijų ir kitų relaksacijos metodų kursas

JŪSŲ PATOGUMUI sukūrėme šį meditacijų, kvėpavimo ir kitų relaksacijos metodų bei sąmoningumo lavinimo pratimų kursą, atsižvelgiant į tą faktą, jog dauguma žmonių neturi tiek laisvo laiko, kad galėtų kiekvieną dieną medituoti valandą ir ilgiau. Todėl skirsime kokybiškam restartui vos 30min.

Vaikų ir tėvų jogos mankštos užsiėmimas

VAIKŲ IR TĖVŲ jogos mankštelė

Tinka ir niekada nepraktikavusiems tiek tėvams, tiek vaikams – mankštą su jogos elementais darysime kartu. Gražus, sveikas ir prasmingas laikas kartu – tai svarbiausia.

Joga

Antradieniais ir ketvirtadieniais kviečiame kartu su jogos mokytoja Jolanta praktikuoti klasikinę hatha jogą. Užsiėmimų metu susitelksime į savo kvėpavimą, kūno lankstumą ir stabilumą bei mėgausimės jogos asanomis.

Sveika nugara I Treniruotė su kineziterapeute

Sveika nugara I Treniruotė su kineziterapeute

Kviečiame rytais prieš darbą pasirūpinti savo gera savijauta ir padėti nugarai. Ir ne tik. Užsiėmimą veda profesionali kineziterapeutė Raminta Medvedevaitė.

Vakaro Joga

Per įprastas jogos pamokas atliekami pagrindiniai pratimai, t. y. 12 pagrindinės jogos asanos. Asanų paskirtis yra ne tik lavinti kūną, bet ir išplėsti protinius bei dvasinius gebėjimus. Kartu su jogos pratimais praktikuojamas gilus kvėpavimas ir proto koncentracija. Jogos pratimų sistemos negalima palyginti su jokia kita sistema dėl to, kad ji visapusiškai veikia visą organizmą (liaukas, vidaus organus ir raumenis).

Joga su Aiste

“Aš mėgstu praktikuoti jogą lėtai, apgalvotai, saugiai – įsiklausant į savo kūną.
Siekti rezultatų? O kam? Kur aš juos dėsiu?
Mano kūnas man svarbesnis – su juo planuoju gyventi iki paskutinio atodūsio. Jis mano sielos namai, mano bendrakeleivis atliekant didelius ir mažus kasdienius darbus 💙”
Tai tik mažas trupinėlis to, kuo dalinasi jogos mokytoja Aistė. Ramybė, grynumas, tikrumas – tokia ji.
Ateik. Jausk. Pažink. Patirk.

Kalanetika

Kalanetika – tai žemo intensyvumo mankšta, formuojanti grakštų bei moterišką kūno siluetą. Treniruotės metu be įtampos stipriname giliuosius raumenis, atsakingus už taisyklingą laikyseną bei gerą savijautą.
Geriausias laikas yra dabar. Nereikia ilgai mąstyti, tiesiog ateikite. Mūsų nuostabusis protas sugalvos milijoną protingų priežaščių, dėl kurių negalite sportuoti. Neklausykite jo, tiesiog ateikite. O toliau viskas bus gerai

Slow fit

Slow fit Valanda, kurios metu mokysimės įsiklausyti, pajusti savo kūną ir, svarbiausia, neskubėti (kas, įsitikinsite, tikrai nėra taip lengva). Pilatesas, joga, kalanetika, funkcinis kūno treniravimas ir pamatiniai judesiai. Visa tai tam, kad ne tik tam, kad tvirčiau stovėtumėm ant žemės, bet ir kvėpuotumėm giliau.

B-FIT. Koncentruoti kūno tobulinimo užsiėmimai

B-FIT. Koncentruoti kūno tobulinimo užsiėmimai

Efektyvios, koncentruotos, daug laiko neužimančios treniruotės pagrindinėms raumenų grupėms.
Kiekvienai, kad per trumpą laiką, skirtą kūno užsiėmimams, pasiektume geriausių rezultatų ir jaustumėmės puikiai.

Nėščiųjų mankšta

Nėščiųjų mankšta – tai mediciniškai pagrįstų fizinių pratimų visuma. Atlikti moksliniai tyrimai patvirtina, jog kineziterapeutų sukurtos ir nėščiosioms vedamos mankštos palengvina nugaros ir dubens skausmą bei sumažina šlapimo nelaikymo tikimybę, stiprina raumenis, sąnarių raiščius, didina dubens sąnarių paslankumą, gerina tarpvietės raumenų kraujotaką bei elastingumą, mažina kraujo sąstovį venose, stiprina kraujagyslių sieneles ir taip užkerta kelią kojų venų išsiplėtimui ir hemorojaus mazgų formavimuisi, didina bendrą moters gerą savijautą.

Kūno tobulinimo treniruotė

Kūno tobulinimo treniruotė – moterims, norinčioms pasirūpinti visą laiką “dirbančiais” raumenukais, kurie lemia ne tik gražios laikysenos, geros savijautos, bet ir išoriškai matomo grožio pasikeitimus. Akivaizdu, kad ji būtina kiekvienai moteriai. Užsiėmimo metu taikomi pratimai atsižvelgiant į problemines vietas bei asmeninius tikslus.

Kūdikių mankštos ir masažo užsiėmimai

Prisilietimas ramina, prisilietimas gydo. Per prisilietimą pažįstame, suprantame, jaučiame. Kūdikiams ypatingai svarbus lietimas, jų glostymas, mamos artumas ir šiluma.

BODYMIND užsiėmimai besilaukiančioms

Terminas „Bodymind“ reiškia kūno ir proto sąveiką, jis naudojamas vakarietiškoje kūno psichoterapijos, holistinio gydymo, meditacijos tradicijoje.

Kai pradedame lauktis, apie gimdymą norisi kuo daugiau sužinoti. Intelektualinės žinios dažnai atneša ne tik ramybę, bet ir pasėja nerimą. Todėl svarbu atsigręžti į kūno išmintį, ugdyti savistabą ir gebėjimą atsipalaiduoti, kad į gimdymą leistumėmės pasitikėdamos savo kūnu

Vaikų ir tėvų meditacija

Vaikų meditacija padeda mokytis susikaupti ir gerinti koncentraciją, valdyti savo elgesį, mažinti nerimo jausmą. Užsiėmimo metu žaidimo forma vaikai mokomi savęs nuraminimo technikos, kuri leidžia įsisavinti būdus kaip susitelkti ir pabūti savo mažam pasaulyje, tyloje, pasiklausant savo širdies balso.

Paauglių Meditacija

Unikalus ir bene vienintelis toks Vilniuje paauglių savęs pažinimo ir meditacijos kursas! Sąmoningi ir šiuolaikiniai tėvai žino, kad vaiko sėkmė ir laimė priklauso ne vien nuo gero pažymio pažymių knygelėje ar kito edukacinio pasiekimo – vaikas gali būti laimingas pažindamas save, vis stipriau ir stipriau žinodamas, kas jis ir ką nori veikti šiame gyvenime.