Slow fit

Slow fit valanda, kurios metu mokysimės įsiklausyti, pajusti savo kūną ir, svarbiausia, neskubėti (kas, įsitikinsite, tikrai nėra taip lengva). Pilatesas, joga, kalanetika, funkcinis kūno treniravimas ir pamatiniai judesiai. Visa tai tam, kad ne tik tam, kad tvirčiau stovėtumėm ant žemės, bet ir kvėpuotumėm giliau.
Plačiau: Treniruotės metu viskas atliekami neskubant, užlaikant kūną tam tikrose pozicijose. Judesiai paimti ne tik iš lėtesnių treniruočių, tokių kaip pilatesas ar joga. Naudojami funciniai pratimai, kuriuos galima išvysti ir didelio intensyvumo treniruotėse. Tik čia jie – lėtesni, apgalvojami, įtraukiant į darbą kuo daugiau raumenų grupių su minimaliais įrankiais (dažniausiai užtenka savo kūno svorio). Ji yra lėta, tačiau efektyviau degina riebalus nei didelio intensyvumo treniruotės.
Šalutinis poveikis: kaikurie pratimai gali nepavykti iš pirmo karto (tam yra adaptacijos); raumenų maudimas kitą dieną (kas nėra taip jau blogai) didesnis stabilumas, padidėjęs sąnarių mobilumas, bendro tonuso padidėjimas, daugumai pasireiškia nugaros, kaklo, pečių skausmų sumažėjimas.

Treneris