Mankšta po gimdymo

Po nėštumo dažnos moters kūnas pasikeičia. Dalis moterų po gimdymo patiria šlapimo nelaikymą, sumažėjusį lytinį jautrumą, skausmus įvairiose kūno vietose, o kur dar padidėjusios ir jautrios krūtys, pilnos pieno… Nors daugeliui ir norėtųsi pajudėti, tačiau į visiems pritaikytas treniruotes pasidaro eiti nebejauku.

Tad mes siūlome išbandyti būtent jums, mamos, paruoštą programą jaukioje grupėje, kur jūsų laukia:
– pritaikyta programa moterims po gimdymo, kur sustiprinsite dubens raumenis, pilvo preso raumenis bei palaikysite bendrą kūno tonusą.
– asmeninis dėmesys;
– tokios pačios moterys, suprantančios, ką patiriate;
– draugiška aplinka jūsų mažyliui, kad jums būtų jauku ateiti kartu.

Mankštos metu atliksite pratimus, kurie padėtų pilvo ir dubens dugno raumenims sustiprėti ir grįžti į pradinę padėtį. Taip pat skiriamas dėmesys probleminėms sritims, su kuriomis susiduria dažna mama: nugara, pečių juosta, apatinė nugaros dalis.

Prieš pradėdamos sportuoti, būtinai pasitarkite su savo gydytoju, kuris patars, kada būtų galima pradėti mankštintis. Moterys, gimdžiusios sklandžiai ir po gimdymo neturėjusios komplikacijų, gali pradėti jau antrą savaitę po gimdymo.

Treneris

Eglė Murėnienė
Nėščiųjų ir po gimdymo mankštą veda Eglė Murėnienė- kineziterapeutė, dviejų vaikučių mama. Eglė turi ilgametę patirtį dirbant kineziterapijos srityje, taip pat reabilitacijoje, ergoterapijoje. Šiuo metu Eglė intensyviai dalyvauja mokymuose, skirtuose grupinio užsiėmimo trenerių rengimui, todėl ilgametė kineziterapijos patirtis ir šiuolaikinis požiūris į grupinių užsiėmimų vedimą duoda maksimaliai kokybiškus užsiėmimus.