Body Control Pilates

“Po 10 užsiėmimų pajusite skirtumą,
po 20 pamatysite skirtumą,
po 30 turėsite naują kūną”
Jozeph Pilates

Pilates tai kūno visumos mankšta, įskaitant proto ir kūno sąryšį, kvėpavimo, koncentracijos bei pusiausvyros kūne lavinimą. Pratimai yra skirtingų veiklų – jogos, slidinėjimo, šokio, savigynos, akrobatikos, treniruotės su svoriais – sintezė. Užsiėmimų pagrindinis tikslas atkurti taisyklingą laikyseną ir natūralius judesius, kurie būtų perkelti į kiekvienos dienos veiksmus. Pradžioje kol yra mokomasi taisyklingo judesio, pratimai būna lėti, vėliau tempas ir intensyvumas didėja.

Body Control Pilates mokyklos instruktoriai remiasi tam tikrais nustatytais užsiėmimų principais:
1. Laipsniškumas – saugus ir laipsniškas kūno ruošimas sudėtingesniems judesiams
2. Mokymo kokybė. Mokytojas dirba stebėdamas individualius poreikius ir pritaikydamas pratimus konkrečiam asmeniui.
3. Dalyvių skaičius. Norint užtikrinti mokytojo priežiūrą, grupės sudaromos ne daugiau kaip 12 dalyvių.
4. Praktinės veiklos kodas. Body Control Pilates™ mokytojas dirba pagal praktinės veiklos kodą, pasirašytą su Londone esančia asociacijos atstovybe. Šis kodas nustato mokymo standartus, profesinę etiką, užtikrina puikų profesinį instruktoriaus parengimą, būtinybę nuolat tobulintis ir galimybę gauti naujausią informaciją apie mokslinius tyrimus.

Body Control Pilates užsiėmimų rūšys:
• Grupinis (iki 10 dalyvių);
• Individualus grupinis (nuo 2 iki 4 dalyvių vienu metu. Kievienas iš jų turi unikalią, tik jo poreikius atliepiančią programą);
• Individualus (visas instruktoriaus dėmesys bei programa orientuota tik į 1 dalyvį).

Treneris

Giedrė Stankevičiūtė
Treniruotes veda sertifikuota Body Control Pilates™ instruktorė Giedrė Stankevičiūtė.